نکات کلیدی در بازاریابی تجاری

بیان چگونگی هدف گذاری کسب و کار توسط بازاریابان برای بهتر کردن موقعیت برندشان است

ارائه راهکارهای بازاریابی و فروش و رشد کسب وکارها در جهت توسعه و رشد موقعیت شرکت ها و برندها بسیار سودمند خواهد بود برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی

لزوم ایجاد تغییرات در بازاریابی

از راهکارهای گذشته و قدیمی استفاده نکنید

رمز کسب موفقیت در بازاریابی سنتی و بازاریابی آنلاین داشتن نوآوری و خلاقیت و به طور کلی متفاوت و متغییر بودن و با توجه به شرایط و موقعیت تغییرات جدید اعمال شود با در نظر گرفتن راهبردهای موفق و موثر قبلی، خود را به چالش برای تغییر در الگوهای گذشته بی اندازید تا راهکاری متمایز برای مشتریان بی آفرینند

تغییرات باید مرتبط و غیر منتظره و نامحسوس باشد

نیازی نیست که واضح تغییرات در برند را اعلام کنید بلکه صرفا آن را برای مخاطبان هدف تان غیر منتظره کنید. به نحوی که با دادن بینش و اطلاعات جدید به مشتریان و مخاطبان از طریق روابط عمومیشرکت ، وی را به تجدید نظر درباره محصول تان ترغیب کنید. همچنین این اتغییرات باید شخصی باشد و برای خواسته های مشتریان احترام قائل باشد

بیان ساده اطلاعات

با بکارگیری و استفاده از مشاوران کسب و کار و بازاریابی محتوا نیازهای جامعه هدف خود را شناسایی و عرضه کنید .مشتریات خود را با استقاده از جملات و کلمات ثقیل گیج و خسته نکنید از عبارات کوچک و کلیدی به عنوان ” لقمه کوچک “، که قابل هضم تر برای مخاطبان تان باشد، استفاده کنید. اجازه دهید این لقمه های کوچک، تعامل مخاطبان با اطلاعات را تسهیل و آنها را به بیشتر خواندن ترغیب کند.

shutterstock-Facebook-options.jpg

متمایز بودن

بزرگترین منفعت تغییرات، در ایجاد تمایز و نوآوری است. به وجود آوردن و تولید و ارائه خدمتی خاص و منحصر بفرد از طریق به وجود آوردن تغییرات در استانداردهای رایج، تاثیر گذار خواهد بود. از خطر کردن و چالش خود نترسید، بهترین تغییرات اغلب از یک ایده ناشناخته شروع می شود. با امتحان چیزهای جدید و فرا رفتن از ممکن ها، به پیشرفت مدام و مدیریت برندینگ خود بپردازید.

بازاریابی موبایلی

درحال حاضر بهترین زمان برای بازاریابی است زیرا این امکان و فرصت در کسب وکارها وجود دارد که در جا و زمان مناسب حضور داشته باشند ،مناسب (یعنی در جیب مردم) باشند. با پیشرفت های تکنولوژیکی سریع دستگاه های تلفن همراه، مردم در حال حاضر وقت بیشتری صرف آن می کنند. یعنی توسعه تلفن همراه با دیجیتال مارکتینگ همراه شده است، چرا که مشتریان زیادی از آن استفاده می کنند. با این حال، با اینکه مردم تلفن همراه دارند اما به این معنا نیست که آنها می خواهند پیام شما را نیز دریافت کنند. هدف گیری مخاطبان خاص، کلید موفقیت در طرح بازاریابی تلفن همراه است

کیفیت حیاتی است

تلفن های همراه در حال حاضر جزء از مردم شده است و تقریبا همه جا همراه مردم است جایگاه و رتبه بندی در میان مردم اهمیت زیادی دارد راه بسیار خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان و به دست آوردن بازخورد از آنان است برای تاثیر زیادی بر موفقیت در کسب و کار شما خواهد گذاشت و با بررسی این نظرات و دیدگاههای مردم راه رشد و توسعه مورد نظر را بیابید و دریابید که از چه کاری باید اجتناب کنید و چه کاری را انجام بدهید . این باعث تسهیل گردش سریع اطلاعات شده، نوآوری را تداوم می بخشد و اجازه می دهد تا شما برند خود را به خوبی به نمایش بگذارید. از بازخوردی که از مشتریان می گیرید برای افزایش کیفیت محصول خود استفاده کنید و اجازه دهید تغییر و توسعه در شرکت شما رخ دهد. همواره به دنبال راه هایی برای توسعه مجدد کیفیت و خدمات بهتر برای محصول خود باشید.

احترام به نظر مشتریان

مصرف کنندگان به خاطر تجربه و خدماتی که شما برای آنها فراهم می کنید دوباره به شما رجوع خواهند کرد، نه به خاطر قیمت های ارزان. یک تجربه متفاوت و منحصر به فرد باعث حفظ مشتریان و بازگشت شان برای کسب و کار می شود. ارزش برند خود را به گونه ای تعریف کنید که بهترین نمونه برای نیازهای مصرف کننده باشد. ایده احترام گذاری، معطوف به احترام به انتظارات مشتری است. درک نیازها، نگرانی ها و ارزش های مشتریان، کمک می کند شما به مشتریان تان بهترین محصول را بدهید. به یاد داشته باشید که قیمت، آن چیزی است که شما پرداخت می کنید اما ارزش، چیزی است که کسب می کنید.

ارقام و احساسات، هر دو را درنظر بگیرید

در حوزه بازاریابی تاکید زیادی بر روی اهمیت اعداد و داده ها برای کسب وکارها، وجود دارد، اما لزوما مهم ترین چیز نیست. نقش عواطف در بازاریابی و اهمیت تجربه مشتری و بازاریابی شبکه های اجتماعی،

بازاریابی موتورهای جستجو را دست کم نگیرید. تمرکز بر معیارهای کمی ممکن است اثرات عاطفی محصول شما را نادیده بگیرد در حالیکه احساسات چیزی هستند که مردم را با شرکت شما همراه نگه می دارند. فیل کلمنت در مورد راهگشایی علوم شناختی در تحقیقات بازاریابی، بحث هایی را مطرح کرده که به معنای اهمیت برقراری ارتباط همزمان با عقل و احساس مشتری است. چیزهایی که مرتبط با ذهن واحساس باشند، بسیار پایدارتر هستند. دو طرح بازاریابی را بسازید: طرح بازاریابی کیفی و خوش عرضه و یک طرح احساسی که به آن اضافه شده.

مزایا و معایب افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی

همانگونه که در بازاریابی آنلاین برای همه ی کسب و کار ها تعداد بازدیدهایشان مهم است در بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز میطان فالوور ها و همچنین میزان تمایل آنها با پست ها بسیار مهم است

همانگونه که در بازاریابی آنلاین برای همه ی کسب و کار ها تعداد بازدیدهایشان مهم است در بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز میزان فالوور ها و همچنین میزان تمایل آنها با پست ها بسیار مهم است . در نگاه اول داشتن تعداد فالوور های بالا برای یک کسب و کار به منزله ی اعتبار بالای آن است ، اما باید توجه داشت که تعداد فالوور ها به صورت غیر واقعی نباشد . مسلما صفحه ی کسب و کاری که تازه راه اندازی شده است نمی تواند تعداد فالوور های زیاد داشته باشد . در عصر حاظر مشتریان می توانند به راحتی از میانگین لایک پست ها و میانگین کامنت ها تعداد فالوور های غیر واقعی را به راحتی تشخیص دهند . بنابراین در صورتی که مخاطب متوجه شود شما در کارتان تقلب کرده اید دلسرد خواهد شد . فراموش نکنید افزایش فالوور در بازاریابی شبکه های اجتماعی به منظور کسب اعتبار بیشتر است . با اشتباه انجام دادن این کار اعتبار فعلی خودتان را نیز از دست خواهید داد.

تاثیر فالوور در بازاریابی شبکه های اجتماعی

در بازاریابی دیجیتال هرگز نمی توان از تاثیر فالوور ها غافل شد . اما چگونگی افزایش تعداد فالوور ها بسیار مهم است . می توان تعداد فالوور خیلی زیاد داشت اما تعامل آنها با کسب و کار شما اندک باشد ولی تعداد فالوور کمتر ولی واقعی تر داشت . در واقع با وجود اهمیت تعداد فالوور های کیفیت آنها نیز بسیار مهم است . بنابراین توجه داشته باشید اگر قصد خرید فالوور دارید تا حد ممکن فالوور های واقعی خریداری کنید که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را داشته باشند .

مزایای خرید فالوور واقعی در شبکه های اجتماعی

داشتن تعداد زیاد فالوور واقعی از یک سو در نگاه اول می تواند برای کسب و کار اعتبار کسب کند و در وحله ی دوم تعامل بالای آنها با کسب و کار شما باعث می شود تا اعتماد بقیه ی افراد نیز به شما جلب شود . از طرف دیگر هدف اصلی از دیجیتال مارکتینگ صرفا ایجاد یک سرگرمی یا انتشار محتوا نیست و باید به گونه ای باشد که منجر به بازاریابی و فروش شود . بنابراین تا زمانی که شما فالوور های واقی نداشته باشید نمی توانید فروش خود را افزایش دهید . سعی کنید هزینه ی خود را صرف خرید فالووری کنید که بدانید در آینده برای شما سود آور خواهد بود .

1923205.jpg

معایب خرید فالوور در بازاریابی شبکه های اجتماعی

بسیاری از کسب و کار ها قصد دارند صفحه ای قدرتمند بسازند و از آن طریق کسب درآمد کنند و برای سایر کسب و کار ها تبلیغات انجام دهند . در چنین مواقعی اگر تبلیغ دهندگان متوجه شوند شما فالوور های خود را خریداری کرده اید در واقع همه ی هزینه های صرف شده شما بیهوده خواهد بود و همچنین منبع در آمدزایی خود را نیز از دست خواهید داد . با وجود اینکه شما فالوور واقعی خرید کرده باشید . چنانچه مشتریان شما از این موضوع اطلاع پیدا کنند به ضرر شما خواهد بود . بنابراین علی رغم اینکه خرید فالوور واقعی و داشتن فالوور زیاد اهمیت دارد باید مراقب تاثیرات سو آن نیز باشید و در انجام این کار افراط نکنید .

نتیجه گیری

در بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار ها بسیار اهمیت دارد که مورد تایید مخاطبان و مراجعه کنندگان باشد . یکی از راه کارهای خرید اعتبار داشتن فالوور زیاد در بازاریابی شبکه های اجتماعی است که با صرف هزینه می توان فالوور واقعی خریداری کرد ولی باید در خرید فالوور حساسیت فوق العاده به خرج داد تا بعد ها تاثیر سو بر بازاریابی و فروش کسب و کار شما نداشته باشد .

در فرایند بازاریابی آنلاین یا به تعبیری بازاریابی اینترنتی، که گاهی مواقع بازاریابی دیجیتال هم خوانده می شود، قدم اول، برای یافتن راه کاری مطمئن جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما، دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود از برآیند حاصله از مطالعات مشاوران نتایج حیاتی و سودمندی دریافت کنید. از سلامت بازاریابی آنلاین خود مطلع شوید و توصیه های لازم برای بهبود عملکرد در استراتژی دیجیتال مارکتینگ، نتایج جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، ارتباط و تبدیل وب سایت ها، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات آنلاین، بازاریابی محتوا، آنالیز و ردیابی رفتار مشتریان و … را دریافت کنید و براساس اطلاعات دریافتی نسبت به تدوین استراتژی بازاریابی آنلاین مجموعه و سازمان خود اقدام کنید.

ما اعتقاد داریم که استراتژی بازاریابی دیجیتال برای استفاده از فرصت های در حال رشد در دنیای دیجیتال ضروری است زیرا یک استراتژی یکپارچه دیجیتال به شما پایه و اساس تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین را می دهد، اما هنوز بسیاری از شرکت ها یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ندارد. استراتژی فعالیت دیجیتال موثر، شرکت شما را به تصمیم گیری درست در کسب موفقیت آنلاین کمک خواهد کرد. یک مدل فرآیند استراتژی، چارچوب یک توالی منطقی را برای حصول اطمینان از گنجایش تمام فعالیت های کلیدی توسعه و اجرای استراتژی، فراهم می کند و به واقع می تواند نقشه راهی مفید و کارامد برای پیشبرد فعالیت اقتصادی شما تدوین کند .