می 14, 2021

دانلود پایان نامه با موضوع واژه های دانشگاهی آکادمیک و نقش آنها در درک مطلب متون دانشگاهی

<![CDATA[]]>

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :واژه های دانشگاهی آکادمیک و تأثیر آنها در درک مطلب متون دانشگاهی


تکه ای از متن پایان نامه :


  1. خاص نباشد، به دست آورد. واژگانی که فقط در متون تخصصی به کار می­روند و یا در این متون حدود50 برابر احتمال کاربرد دارند، واژگان تخصصی هستند که می­توانند جزء واژگان پر­بسامد یا دانشگاهی یا کم­بسامد باشند.
  2. واژگان کم­بسامد: بقیۀ واژه­ها، واژه­های کم­بسامد هستند. هزاران واژه با بسامدهای مختلف در این گروه قرار می­گیرند، که بایستی آموخته شوند تا زبان­آموزان بتوانند به درک 98درصدی متن بدون کمک برسند.


به علاوه­ها، از آنجا که معمولاً واژه­ها غیر از در عبارات یا واحدهای بزرگ­تر قابل­درک نیستند، تمرکز بر واژه به­تنهایی، در طراحی دوره مورد انتقاد قرار گرفته­می باشد. به علاوه، یادگیری واژه­ها در واحدهای چندواژه­ای به معنی یادگیری با­هم­آیی واژگان و دستور مورد­نیاز برای کاربرد آن­هاست. موارد زیر از نتایج مثبت یادگیری واحدهای چند واژه ای می باشد:



  1. توانمندی زبان­آموز در تولید پاره­گفتارهای درست دستوری،
  2. توانمندی زبان­آموز در تولید پاره­گفتارهای شبیه گویشور،
  3. توانمندی زبان­آموز در تولید روان و


یک دورۀ مناسب هر چهار دسته بایستی زمان نسبتاً برابری داشته­باشند. این کار فعالیت­های داخل و خارج از کلاس را شامل می­گردد.


الف. درونداد متمرکز بر معنا: درونداد متمرکز بر معنا شامل یادگیری به واسطۀ دادۀ قابل­فهم کسب­شده از راه شنیدن و خواندن می­گردد. قسمت مهم این دسته


واژه های دانشگاهی(آکادمیک) و تأثیر آنها در درک مطلب متون دانشگاهی



برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه



]]>

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.