دانلود پایان نامه مزایای بسط و تعمیم برند
1 min read
<![CDATA[]]>

مزایای بسط و تعمیم برند[1]
- پذیرش محصول جدید را آسان می سازد تصویر نام تجاری را افزایش می دهد.
- ریسک از سوی مشتریان را کاهش میدهد.
- احتمال ارتقاء و افزایش توزیع محصول افزایش می دهد.
- نام تجاری گسترشیافته، علاقه مصرف کننده و تمایل به آزمودن محصول جدید بانام تجاری بسط یافته را افزایش می دهد.
- بهره وری هزینه های تبلیغاتی افزایش می یابد.
- هزینه های تبلیغات، فروش کاهش می یابد. با تبلیغات برای نام تجاری اصلی، از مزیت های ناشی از اقتصاد مقیاس استفاده گردیده و این امر باعث فروش محصول اصلی نیز می گردد.
- هزینه های توسعه نام تجاری جدید ذخیره و نگاه داشته می شوند. مصرف کنندگان می توانند به دنبال تنوع باشند.
- بسته بندی و لیبلینگ کاراتر گردند.
- هزینه مقدماتی و پیگیری برنامه های بازاریابی کاهش می یابد.
مزایای بازخوردی برای نام تجاری اصلی و سازمان به وجود می آید که عبارتند از:
- تصویر نام تجاری اصلی ارتقاء مییابد.
- برند احیاء میگردد.
- توسعه برندهای بعدی را شامل میگردد.
- معنای نام تجاری روشن میگردد.
- پوشش بازار را افزایش میدهد و مشتریان جدید را به ارمغان میآورد.
- مشتریان نام تجاری اصلی هستهای را در محصول جدید تداعی می نمایند.
[1] . Advantages of Brand Extension
]]>