ژانویه 20, 2021

پایان نامه با کلمات کلیدی medical science، Environment

3 min read
<![CDATA[]]>

ارتقاء بر اساس توانايي
5
4
3
2
1
دلبخواه( بي حساب و کتاب)
4.
مستمر
5
4
3
2
1
متناوب
5.
ارتقاء بر اساس ضابطه
5
4
3
2
1
ارتقاء بر اساس رابطه
6.
تعيين درجه عادلانه
5
4
3
2
1
تعيين درجه ناعادلانه
7.
فرصت مناسب براي ارتقاء وجود دارد.
5
4
3
2
1
فرصت محدود براي پيشرفت و ارتقاء
ه) حقوق و مزايا
1.
بدون تبعيص
5
4
3
2
1
با تبعيض
2.
خيلي زياد
5
4
3
2
1
خيلي کم
3.
براي مخارج ضروري ام کافي است.
5
4
3
2
1
کفاف مخارج روزانه ام را نمي دهد.
4.
برابر استحقاق من است
5
4
3
2
1
کمتر از استحقاق من است.
5.
اضافه کاري پرداخت مي شود.
5
4
3
2
1
اضافه کاري پرداخت نمي شود.
6.
مبلغ اضافه کاري هر ساعت مناسب است.
5
4
3
2
1
مبلغ اضافه کاري هر ساعت نامناسب است.
7.
با حقوق توان خريد کالاهاي تجملي را دارم.
5
4
3
2
1
با حقوقم توان خريد کالاهاي معمولي وجود دارد.
8.
حق مديريت پرداخت مي شود.
5
4
3
2
1
حق مديريت پرداخت نمي شود.
9.
حق مديريت بسيار زياد است.
5
4
3
2
1
حق مديريت بسيار کم است
و) شرايط کار در محيط فعلي
1.
تهويه مناسب در محيط کار وجود دارد.
5
4
3
2
1
تهويه مناسب در محيط کار وجود ندارد.
2.
تجهيزات اداري مناسب در محل کار وجود دارد.
5
4
3
2
1
تجهيزات اداري مناسب در محل کار وجود ندارد.
3.
نور کافي در محل کارم وجود دارد
5
4
3
2
1
نور کافي در محل کارم وجود ندارد.
4.
محيط کار کاملاً بهداشتي است.
5
4
3
2
1
محيط کار غير بهداشتي است.
5.
تجهيزات اداري به خوبي استقرار يافته اند
5
4
3
2
1
تجهيزات اداري به خوبي استقرار نيافته اند.
6.
تعداد روزهاي کاري مناسب است.
5
4
3
2
1
تعداد روزهاي کاري نامناسب است.
7.
تعداد ساعات کاري رضايت بخش است
5
4
3
2
1
تعداد ساعات کاري رضايت بخش نيست.
پاسخنامه
نام و نام خانوادگي………………………….. سن……………………. تحصيلات…………………………. رشته تحصيلي…………………..
1.
بيشتر از حد معمول
در حد معمول
کمتر از حد معمول
خيلي کمتر از حد معمول
2.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
3.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
4.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
5.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
6.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
7.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
8.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
9.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
10.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
11.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
12.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
13.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
14.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
15.
بيشتر از حد معمول
در حد معمول
کمتر از حد معمول
خيلي کمتر از حد معمول
16.
بيشتر از حد معمول
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
17.
بيشتر از حد معمول
در حد معمول
کمتر از حد معمول
خيلي کمتر از حد معمول
18.
بيشتر از حد معمول
در حد معمول
کمتر از حد معمول
خيلي کمتر از حد معمول
19.
بيشتر از حد معمول
در حد معمول
کمتر از حد معمول
خيلي کمتر از حد معمول
20.
بيشتر از حد معمول
در حد معمول
کمتر از حد معمول
خيلي کمتر از حد معمول
21.
بيشتر از حد معمول
در حد معمول
کمتر از حد معمول
خيلي کمتر از حد معمول
22.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
23.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
24.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
25.
اصلاً
فکر نمي کنم
به ذهنم خطور کرده
قطعاً بله
26.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
27.
اصلاً
در حد معمول
بيشتر از حد معمول
خيلي بيشتر از حد معمول
28.
اصلاً
فکر نمي کنم
به ذهنم خطور کرده
قطعاً بله
Abstract
This paper is aimed at surveying the relations among the E.Q. ( Emotional Quotient ), occupational consent and mental health of the paramedic, incumbent in Zahedan medical sciences university. The methodology of the research is descriptive – co rrelational. 215 people were randomly sampled out of all the 550 paramedic staffs, working in the university as its statistical population, using standard questionare tools ( Ba ron E.Q. , Goldberg mental health and JDI occupational consent ). Enjoying desirable validity, the general reliabilities of the questionare in terms of mental health, occupational consent and the E.Q. are estimated at 0. 78, 0.89 and 0.83, respectively Frequency distribution table, mean, standard deviation and Pearson correlation co-efficient test, linear regression independent t test and one – way variance analysis are measuresused in analyzing and testing its hypotheses. The SPSS 21 was used as its data analysis software in general, the findings of which indicating that there was a significantly positive relation between the E.Q. and occupational consent /mental health.similarly,significant relation was found out between occupational consent and mental health. Also, according to the results there was significantly positive relation between the E.Q. and occupational consent. Concerning the E.Q. and mental health, there were significantly positive relations only among mental health, self adaptaion and reflexibility and problem solving, but between mental health and self-consciousness, sympathy, social skills and realism nosignificant relations were ascertained. As far as mental health and occupational consent was concered, there was significantly positive relation between social functionality of mental health and depression but no such relation was found out between occupational consent, and psyco-somatic dimension. According to the result of independent t test and one way variance analysis, there Were no significant differences between the E.Q. and mental health in terms of education and gender.
Key words: Emotional Quotient, occupational consent, mental health, the paramedic, medical sciences university.
Islamic Azad University
Science and Research Branch
Sistan and Baluchestan
Thesis Submitted in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of M. A. in psychology
Title:
A Survey of the Relationship between Among E.Q, Occupational Consent, and Mental Health of the Paramedic, Incumbent in Zahedan Medical Sciences University
Supervisor:
Dr. Hossein Jenaabadi
Advisor:
Dr. Mahvash Raghibi
By:
Hamzeh Chapati Gorgij
1 – Mental Health
2 – emotional Intelligence
3 – Salovey and Meyer
4 – Goleman
5 Morhed and Girifin
6 Piter draker
7 Hands Work
8 Knowlge Work
9 Goleman, Boyatzis and Rhee
10 – interpetsonal Relation ship(IR)
11 – Reality Teshiny (RT)
12 – Flexibility (FL)
13 – Problem solviny (PS)
14 Golman
15 Tett and Meyer
16 Salovey and Mayer
17 Sy, Thomas, S. Tram A
1-Emmons
2-Sterenberg
3-Gardner
21-Neely
22-Martinez
23-McGarvey
24-Weisinger
25-petrimoulex
26-Vesinger
27-Cherniss
28 John Mayer
29 Peter Salovey
30-Patton
31 Antonakis
32 Kafetsios
33 Cognitive Intelligence
34 Goleman, Boyatzis and Rhee
35 Zhang
36 Camili
37Tasnim
38 Job Satisfaction
39 Weiss
40 Fisher and Hanna
41 Hoppock
42 Candan
43 Kohlen
44 Katzell, RA. Thampson
45 Luckner, J., Honks
46 Ginzberg
47 Mullins
48 Social factors
49 Cultural factors
50 Organizational factors
51 Environmental factors
52 Regular allowance
53 Grunbreg
54 Lawler
55 Witt and Nye
56 Arnold and Feldman
57 Schmit and Mclane
58 Brayfeild and Crockett
1.mentalhealth
2.who
61 Murphy
1.adlert
63.keyes,c.l.m.
64 lewin
-1 Primary prevention
-2 Secondary P.
-3 Tertiary p.
68 Nicola, John, Einar, Navjot and Sally
69 Venta, Nikolas and Ted
70 Petrides, Norah and Adrian
71 Valester
72 Cormick
73 Long
74 Oshagbemi
75 Baugh
76 Guleryuz and Guny and Miski Aydin and Asan
77 Qzturk and Deniz
78 Hosseinian and monavarand zahraie and fatehi Ashtiani
79 Dong and Howard
80 Gardner and stough
1 – Emotional self- Awareness(ES)
2 – Assertiveness(AS)
3 – Self Regard(SR)
84 – Self- actualration(SA)
85 – Indepedence(In)
86 – Empathy(EM)
87 – Social – Resransibility(RE)
88 – interpetsonal Relation ship(IR)
89 – Reality Teshiny (RT)
90 – Flexibility (FL)
91 – Problem solviny (PS)
—————
————————————————————
—————
————————————————————
‌أ
108
b
]]>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.