قیمت دوربین dslr

DSLR یک دوربین دیجیتال است که ترکیبی از اپتیک و یک دوربین بازتابی تک لنز با یک سنسور تصویر دیجیتال است، برخلاف یک تصویر متحرک. تفاوت اصلی دوربین های DSLR با سایر دوربین های دیجیتال در طراحی های مختلف رفلکس است. در طراحی بازتابی، نور از یک عدسی عبور می کند و به آینه ای می رسد که آماده ارسال تصویر به بیننده یا حسگر تصویر است. مدل ها و قیمت دوربین عکاسی dslr  ویژگی های متفاوتی دارند

برای اولین بار در سال 2002، سیگما از روشی برای جلوگیری از گرد و غبار از بدنه حسگر دوربین استفاده کرد و از فیلترهایی با پوشش گرد و غبار مستقیماً در پشت لنز استفاده کرد. در سال 2002 استفاده شده است. در سال 2003، Olympus اولین دستگاه تمیزکننده داخلی حسگر با سنسور حساس به هوا را در اولین دوربین DSLR خود معرفی کرد (همه مدل‌های قبلی با لنزهای غیرقابل تنظیم بودند که از انتشار مستقیم جلوگیری می‌کردند). برخی از دوربین‌های DSLR کانن به سیستم‌های کاهش گرد و غبار برای حذف گرد و غبار از حسگر بر اساس لرزش سنسور در فرکانس‌های اولتراسونیک متکی هستند.

دوربین DSLR دارای مکانیزم آینه ای است به این معنی که تصویری که در مرورگر مشاهده می کنید مشابه تصویر جلوی لنز است، به عبارت دیگر نمای شما شبیه به نمای داخل لنز است که فقط توسط آینه ها منعکس می شود. . همانطور که می بینید. ویژگی دوربین DSLR، به خصوص در هنگام استفاده از یک لنز تله فوتو طولانی، به راحتی تغییر فوکوس مانند sakhtafzarmag.com تلسکوپ است و تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

قابلیت تعویض لنز، انتخاب بهترین لنز برای نیازهای عکاسی سفارشی شما و امکان تغییر لنزهای خاص یکی از مهم ترین عوامل محبوبیت دوربین های DSLR است، اگرچه این ویژگی به طراحی DSLR و دوربین های آینه ای محدود نمی شود. . به طور فزاینده ای محبوب می شود. لنزهای انتقالی برای دوربین های DSLR طراحی شده اند تا عکاس بتواند با لنز  دوربین های dslr مخصوص به درستی کار کند. عکاسان اغلب از لنزهای ساخته شده توسط همان سازنده در گروه دوربین استفاده می کنند. با این حال، بسیاری از تولید کنندگان لنز مستقل مانند Sieg، Tamer، Tokina و Vivitar وجود دارند که لنزهای با کیفیت تولید می کنند.

شرکت های مختلفی مانند Canon، Sony، NIKON و Toledo این نوع را ارائه می دهند و قیمت آنها با توجه به مشخصات آنها متفاوت است و انتخاب هر مدل باید بر اساس اپلیکیشنی باشد که می خواهید استفاده کنید. فهمیدی برای مثال برای عکس های خبری، استفاده از Canon به شدت توصیه می شود، در حالی که دوربین های سونی انتخاب بهتری برای عکاسی هستند. رنج قیمت دوربین های DSLR بسته به برند، مدل و حرفه ای یا مبتدی از 5 میلیون اینچ به بالا متغیر است.

مقاله دیگر :   فروشگاه اینترنتی جاسک : کالای دیجیتال،لوازم کامپیوتر،ابزار و تجهیزات صنعتی و...

همانطور که گفته شد دوربین های DSLR مانند تمام مصنوعات دیگر با کیفیت های متفاوت و برای کاربران متفاوت ساخته می شوند. دوربین های DSLR غیرتجاری حدود 500 تا 500 تا 800 دلار قیمت دارند. به طور مشابه، دوربین های DSLR متوسط ​​یا نیمه تجاری در محدوده ما بین 1000 تا 1800 دلار قیمت دارند و در نهایت دوربین های DSLR تجاری بسته به تاریخ و ویژگی ها، محدوده قیمت ما بین 3000 تا 8000 دلار است.

برای جمع بندی تم لوگو، بهتر است بگوییم که این دوربین، دوربین DSLR کانن و دوربین DSLR نیکون را می توان جدیدترین و مقرون به صرفه ترین دوربین دانست و خرید دوربین DSLR با هر یک از این ویژگی ها هیچ کدام را در اختیار شما قرار نمی دهد. راحتی نگرانی های خاص در مورد سایر ویژگی ها و تجهیزات. . با این حال، ممکن است به برند دیگری علاقه بیشتری داشته باشید، اگر چنین است، توصیه می کنیم قبل از خرید از دسترسی به انواع لوازم جانبی مورد نظر خود در آینده اطمینان حاصل کنید.

اکثر دوربین‌های DSLR جدید نیکون دارای سنسورهایی هستند که به شما امکان می‌دهند از شر فیلترهای پایین‌گذر بدون تغییر خطوط و الگوهای ظریف خلاص شوید. حذف فیلتر به دوربین اجازه می دهد تا جزئیات بیشتری را دریافت کند و در شرایط کم نور بهتر کار کند.

البته تمامی دوربین های لمسی APS-C 2015 نیکون دارای این ویژگی هستند که آن ها را بسیار مطلوب می کند. از سوی دیگر، سنسورهای دوربین دیجیتال کانن عملکردهای متفاوتی دارند. تمرکز این شرکت بیشتر بر روی مگاپیکسل hisunco.ir است.

آنها هنوز از فیلترهای کمتری استفاده می کنند، اما اخیراً یک دوربین 50 مگاپیکسلی DSLR را معرفی کرده اند. دوربین جدید Canon EOS 5DS R می تواند رزولوشن 5792 در 8688 و Nikon D810 را دریافت کند.