برای سفارش ساندویچ پانل مواردی باید مد نظر قرار داده شوند تا انتخاب ساندویچ پانل جهت سفارش و خرید و انجام پروژه های مربوط به آن به درستی انجام گیرد . ساندویچ پانل سردخانه ای sandwich panel for cold storage برای ساختن و اجرای سردخانه های بالای صفر ، زیر صفر ، و تونلها ی منجمدی در ساختمان های صنعتی مانند کارخانه های صنعتی ، ساختمان های عظیم ، سوپرمارکتها ، انبار و دیگر صنعت ها نظیر دام داری و صنایع کشاورزی ، فروشگاه های مربوط به صنعت سردسازی ، مساکن ، هتلها ، ورزشگاهها ، صنایع مواد غذائی ، حیوانی ، دریائی ، بستنی ، صنایع تجهیزات پزشکی ، آزمایشی ، بیمارستانی ، دارویی ، تولیدی گل و گیاهان استفاده می شود . از طرفی ساندویچ پانل پشم سنگ را می توان از انواع ساندویچ پنل های ضد حریق محسوب کرد که مقاومت بالای حرارتی آن باعث میشود در ساخت کوره های پخت بکار رود. در سردخانهای که ظرفیت آن بیش از 5000 تن است، پیشنهاد میشود ظرفیت هر اتاق بین 200 تا 250 تن و در سردخانههای کوچک به ظرفیت 50 تن و در سردخانههای متوسط ظرفیت هر اتاق بین 100 تا 150 تن انتخاب میشود.

کال زیپ

لیکن مهم ترین کاربرد ساندویچ پانل در پوشش سقف و پوشش دیوار یک سازه است که به ترتیب به ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری شناخته شده. کال زیپ ساندویچ پانل عموما بر دو نوع میباشد,ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری,همانطور که از نام آنها پیداست برای سقف و دیوار بکارگرفته میشوند.به طور عمده از ساندویچ پانل ها برای دیوار ها و سقف های سوله ها,کارگاه ها,کارخانه جات,محیط ها ورزشی,سوله باشگاه ها,دیواره های کانکس و سایر موارد استفاده میشود.ساندویچ پانل نیز بعنوان یک لایه عایق نیز در نظر گرفته میشود که این لایه عایق از جنس یونولیت نسوز میباشد که به اصطلاح به آن پلی یورتان میگویند این لایه عایق بین دو ورقه فلزی قرار دارد.همانطور که یاد شد ساندویچ پانل سقفی برای ساخت سقف بکار میرود که جهت جلوگیری از رشد گیاهان و قارچ ها و همچنین جلوگیری از ورورد دمای بیرون به داخل میشود. شما میبایست رنگ مد نظر خود را برای پوشش دیوار و سقف ها بدانید و یک رنگ مکمل را برای قسمت هایی که فلاشینگ کار میشود در نظر بگیرید.

 

سقف ایستادرز

به همین جهت در نظر داریم تا در این مطلب شما را با ساندویچ پانل و انواع آن آشنا سازیم. همچنین مطابق با نظر شما، محیطی که کیوسک باید در آن قرار بگیرد، نوع استفاده از آن و همچنین نوع آب و هوا؛ کارشناسان میاک کانتین، بهترین نوع خانه های پیش ساخته را به شما پیشنهاد خواهند کرد و اقدام به ساخت می نمایند. این محصول سقف ایستادرز  را می توان بهترین عامل برای افزایش امنیت و پایداری پروژه در سال های اخیر نام برد. مشخصات فنی ورقه های ساندویچ پانل لذا این پانل ها در ضخامت هایی 4 تا 25 سانتی و با طول دلخواه متقاضی سفارش و تولید می شوند و این امکان برای مشتری فراهم می گردد تا در هزینه حمل، نصب و اتلاف صرفه جویی داشته باشد. ضخامت این پانل ها از 4،6،8 سانتی متربرای نوع دیواری و برای نوع سقفی از 10،12.5،15،18،20سانت متغیر است. ساندویچ پانل ، یک راهکار «ارزان» ، «سریع» و «سبک» است که علاوه بر تأمین پوشش بهینه برای سازه های بزرگ مقیاس، با ابهتی را فراهم می آورد! بسته به نوع شرایط آب و هوایی فقط نوع مواد بکار رفته در ساخت پانل باهم فرق داشته و یا عایق آن از جنس های مختلف تولید می شود.سازه با ساندویچ پانل دارای استحکام لازم می باشد.بسیار از لحاظ ایمنی مورد توجه است.برای بنای یک سازه ساندویچ پانل نیازی به زیر سازی محل مورد نظر نمی باشد.بلکه می توان آن را در روی سازه فولادی یا ساختمان با اسکلت بتنی اجرا نمود. ​

سازه های ساخته شده با ساندویچ پانل بهترین گزینه برای مناطق با شرایط آب و هوایی خاص می باشند. به دلیل تزریق یکپارچه فوم در سرتاسر پانل تمامی نقاط پانل از جمله شیار ها و برجستگی های فاق و زبانه ( نرو ماده) از فوم پر شده و این امر باعث مقاموت حرارتی بیشتر پانل شده و انتقال انرژی را به حداقل می رساند. پنل نوری سقفی نیز در ابعاد و اشکال مختلفی تولید و عرضه میشوند، شما میتوانید با در نظر گرفتن کاربرد پنلها ال ای دی و کاربرد آنها، مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. ساندویچ پانلها برای صنعت ساختمان و کانکس نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد . ساندویچ پانل ها در ابعاد متفاوت و دانسیته مشخص قابل طراحی و ساخت هستند و می توانند بدون وجود دیوار و قالب، در مکان مورد نظر با نهایت دقت نصب شوند. شرکت ایران پانل قابل اعتماد ترین و معتبرترین نصاب ساندویچ پانل است، زیرا تجربه بالایی در این کار دارد و از یک تیم حرفه ای و کاربلد و متخصص بهره می برد. قیمت هر متر مربع از ساندویچ پانلهای دیواری به عوامل متعددی بستگی دارد. برخی از کانکس ها تقریبا تفاوتی با خانه های لوکس ندارند و برخی نیز تنها یک اتاقک ساده هستند که بیشتر جهت نگهبانی استفاده می گردند.

مقاله دیگر :   خرید کادو تولد و هدیه

زیپ پانل چیست

توجه داشته باشید که ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل به نوعی از سازه ها گفته می شود که دو طرف یک فیبر عایق را یک ورقه نازک فلزی در بر گرفته و به همین دلیل خاصیت عایقی قوی نیز دارد. که این خود حوزه ی انتخابی را بسیار گسترده تر می کند. این نکات باعث می شود تا سازه از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار بوده و عمر طولانی تری نسبت به سازه های مشابه داشته باشد. زیپ پانل چیست  مقاومت و سبک بودن این فناوری باعث محبوبیت و گسترش استفاده از این سازه پیش ساخته به جای مصالح قدیمی شده است. در نتیجه در مدت کوتاهی پروژه شما تکمیل میشود باعث صرفه جویی در وقت خواهد شد. از ورق فلزی مانند آلومینیوم ،آلوزینک و یا گالوانیزه براساس کاربردشان در تهیه پانل استفاده میشود. آگاهی از قیمت انواع مختلف ساندویچپانل به منظور استفاده در بسیاری از پروژه های دولتی و خصوصی ساختمانی و عمرانی، اهمیت بسیار زیادی داشته و از سوالات رایج در خصوص این نوع از مصالح ساختمانی به شمار می آید. ساندویچ پانل که مصالح ساختمانی نوینی می باشد باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا سازه ای که با آن بنا می کنیم طول عمر مفید آن افزایش یابد بنابرین در اینجا به چند مورد از نکات مهم در خرید ساندویچ پانل اشاره می کنیم تا شما بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

 

موارد مذکور در محیط های ساحلی و مرطوب بسیار مفید و مثمر ثمر واقع می گردد. پانل های سقفی عرضی برابر با 1.08متر دارند که تقریبا 1.01متر از آن مفید است و طول تمام همه انواع این ساندویچ پانل ها از 1تا 12متر بنا به نیاز مشتری متغیر است. سازه های ساخته شده با ساندویچ پانل دارای بالاترین پتانسیل برای تغییر کاربری و افزایش بنا می باشند. پانل های دیواری معمولی بین دو تا چهار سانتی متر ضخامت دارند. ضخامت مواد عایق در ساندویچ پانل با توجه به ظرفیت تحمل بار، شرایط منطقه (مرطوب یا خشک)، هدف استفاده از ساختمان و مقدار عایق حرارتی متفاوت است. هزینه خرید به ضخامت کلی محصول و مواد هسته ای عایق حرارتی آن بستگی دارد. قیمت ساندویچ پانل در کل به جنس و مواد به کاربرده شده بستگی دارد. ضمن آنکه جنس عایق میانی و همچنین روکش در کنار طول و متراژ این محصول از اهمیت بالائی برخوردار است. با توجه به جنس فوم میانی و وجود هوای مبحوس شده در میان ذرات آن، ساندویچ پانل های دیواری عمدتا در برابر صدا و صوت یک عایق قدرتمند هستند.

 

بازدهی حرارتی بالا، تداوم و استحکام عایقی،کمترین نشت هوا و به صفر رساندن تراکم حفره ای میان سازه های سقفی و دیواری و سقفی را نتیجه بهره مندی از این سازه ی ایمن در ساختمان سازی است. می توانید از طریق راه های ارتباطی که برای شما قرار داده شده است با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها اطلاعات مورد نیاز در این مورد را دریافت نمایید. در حالت کلی در دو نوع ویژیگی ساندویچ پانل سقفی و دیواری مورد بهره برداری قرار می گیرد. قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن ، اجرای ساندویچ پانل دیواری شرکت نوردکاران فولادغرب تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی استایرن و پلی اورتان با بیش از دو دهه. عایق مورد استفاده در تولیدات ساندویچ پانل(پنل) ها و پشم سنگ، پلی استایرن و پلی … قسمت ابتدایی این پیچ ها به صورت شش ضلعی است و از آچار بکس نمره ۱۰ برای سفت مردن و یا باز کردن آنها مورد استفاده می شود.