بیش از یک سال از مسدود شدن دسترسی به نزم‌افزار‌هایی نظیر اینستاگرام و واتساپ می‌گذرد. در این بین افراد حفظ آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی و سایر کسب و کار‌هایی که در این بستر رشد کرده‌اند برای افراد تبدیل به یک دغدغه شده است. به همین دلیل خرید وی پی ان برای افراد تبدیل به یک هدف و دغدغه می‌شود. اما نمی‌توان به هر VPN فیلتر شکن که نامش شنیده می‌شود اعتماد کرد. در این مطلب قصد داریم درباره مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید VPN فیلتر شکن از پارس وی پی ان باید درنظر داشته باشید توضیحاتی را خدمت شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

مهم‌ترین نکاتی که حین انتخاب VPN فیلترشکن پرسرعت باید دقت کنید

اگر قصد دارید هنگام خرید فیلترشکن از parsvpn.com  را دارید، با دید باز عمل کنید، بدانید که خوب مطلبی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در ادامه مطلب نکاتی را خدمت شما شرح می‌دهیم که مسیر انتخاب یک فیلترشکن درست را به خوبی هموار می‌کند. با ما همراه باشید.

 

فیلترشکن باید امنیت و حریم خصوصی را حفظ کند

از مهم‌ترین عواملی که هنگام خرید فیلترشکن باید درنظر داشته باشید، حفظ حریم خصوصی و امنیت دستگاه است. به بیان بهتر اطلاعات شما کاملا باید حفظ شود. در این باره باید به چند نکته توجه داشته باشید:

  • ذخیره نکردن فعالیت‌های آنلاین: از این مورد به عنوان سیاست رکوردگیری نیز یاد می‌شود. مطمئن باشید که فیلترشکنی که از آن قرار است استفاده کنید فعالیت‌های آنلاین شما را ذخیره نکرده و به آن‌ها دسترسی ندارد.
  • امنیت بالا از طریق رمز: مورد دیگری که باید به عنوان نکته امنیتی درنظر داشته باشید انتخاب رمزعبور قوی می‌باشد. از این نظر می‌توان پروتکل‌هایی مانند OpenVPN و یا WireGuard و همچینی سایر وی پی ان ها به شرط اعمال رمزنکاری مانند L2TP Ipsec که در  comارائه میشود را انتخاب‌های مناسبی دانست.
  • فیلترشکن باید با پروتکل‌های مختلف سازگار باشد: آخرین موردی که در این باره باید درنظر داشته باشید این است که فیلترشکن باید با پلتفرم‌های مختلف سازگاری داشته باشد. این سازگاری هم مربوط به تلفن‌های همراه مختلف و هم سیستم عامل‌های مختلف می‌باشد. در پارس وی پی ان همیشه جدیدترین پروتکل های فیلترشکن آماده فروش می باشد.

پهنای باند سرور های فیلتر شکن را جدی بگیرید.

قطعا به دنبال فیلترشکنی نیستید که بعد از اتصال آن سرعت بارگذاری صفحات کاهش یابد. درمیان فاکتور‌های مهم در انتخاب فیلترشکن سرعت اتصال دارای اهمیت بالایی می‌باشد. تجربه استفاده از فیلترشکن، آن هم درحالی که سرعت بارگذاری صفحات وب کاهش می‌یابد، برای افراد آزار دهنده خواهد بود. بد نیست به نکات زیر در این باره توجه داشته باشید:

  • مکان سرور: باید سرویسی را انتخاب کنید که مکان‌های نزدیک شما را پوشش دهی کند. درصورتی که سرور دور از مکان شما باشد، در این صورت سرعت اتصال کاهش می‌یابد.
  • بررسی پهنای باند: میزان پهنای باند بالا در برخورداری از سرعت بالا نقش مهمی دارد. بنابراین بهتر است پهنای باندی که سرویس شما ارائه می‌کند را درنظر داشته باشید. با توجه به پهنای باند بالای parsvpn ، میتوان با خیال راحت از پرسرعت بودن این فیلتر شکن ، آن را خریداری نمود.

بررسی موقعیت سرور ها و نیز تعدد مکان‌های آن  به نسبت نیاز

فاکتور مهمی که درباره خرید فیلترشکن باید درنظر داشته باشید، بررسی تعداد مکان‌های سرور فیلترشکن است. وقتی سرور فیلترشکن دارای مکان‌های بیشتری باشد، این امکان را به شما می‌دهد که از پهنای باند بیشتری برخوردار باشید. همین امر درافزایش سرعت اتصال شما نقش مهمی را داراست. به علاوه اینکه مکان سرور هم باید بررسی شود. سرور‌هایی که در کشور‌های مختلف بنا می‌شوند، به شما امکان دسترسی به محتواهای بلوکه شده این کشور‌ها را می‌دهند.  شما بسته به کاربر و نیاز خود از خرید فیلتر شکن باید بررسی کنید که آیا لوکیشن اتصال مورد نیاز شما ارائه میشود یا خیر. در parsvpn سعی شده از مهمترین لوکیشن های سراسر دنیا مانند آمریکا ، کانادا ، آلمان ، هلند و انگلیس و سایر لوکیشن ها و پی ان و فیلتر شکن جهت فروش ارائه گردد.

خدمات پشتیبانی حرفه‌ای

طبیعی است که کاربران هنگام پیکربندی فیلترشکن روی دستگاه خود دارای سوالاتی مختلف باشند. به طوری که برای اتصال این فیلترشکن روی تلفن همراه کاربران ممکن است دارای سوالاتی بشوند. به همین دلیل ارائه کننده فیلترشکن باید خدمات پشتیبانی حرفه‌ای را به مشتریان ارائه کند. به همین دلیل قبل از خرید فیلترشکن اطمینان حاصل کنید که مجموعه ارائه کننده فیلترشکن دارای یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای می‌باشد. با خرید فیلتر شکن  parsvpnاز خدمات پشتیبانی شبانه روزی پارس وی پی ان بهره مند خواهید شد.

مقاله دیگر :   لیست گیم سرور های ایرانی در سایت گیم فور

امکان اتصال چند دستگاه به صورت همزمان

یکی از مفیدترین مشخصه‌هایی که یک فیلترشکن می‌تواند داشته باشد، برخورداری از قابلیت اتصال همزمان چند دستگاه می‌باشد. در این صورت می‌توانید هم تلفن همراه و هم کامپیوتر خود را به این فیلترشکن وصل کنید. بنابراین درباره این ویژگی بسیار مفید قبل از خرید فیلترشکن حتما تحقیق کنید.

بودجه خود را زیرنظر داشته باشید

این نکته‌ای است که قبل از خرید هرچیز دیگری باید درنظر داشته باشید. قیمت محصول را درنظر داشته باشید و بررسی کنید که آیا با توان مالی شما سازگار است یا خیر؟ این را هم درنظر داشته باشید که هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید. الزاما نه فیلترشکن بیش از اندازه ارزان مناسب شماست و نه الزاما گران بودن فیلترشکن به معنای حرفه‌ای بودن آن می‌باشد. بهتر است که تحقیق کافی را هنگام خرید فیلترشکن موردنظرتان داشته باشید.

فیلترشکن باید محتوای محدود شده را در دسترس قرار دهد

بسیاری از افراد به منظور دسترسی به محتوای محدود شده از فیلترشکن استفاده می‌کنند. به کمک فیلترشکن امکان دیدن پست‌های اینستاگرام، ویدیو‌های یوتیوب و… فراهم می‌شود. به همین دلیل چک کنید که فیلترشکن توانایی نمایش صفحات مدنظر شما را داشته باشد. البته که این دسترسی به سایت‌های فیلتر شده باشد بدون افت سرعت صورت گیرد. بسیاری از ارائه دهندگان وی پی ان دسترسی کاربران خود را به سایت هایی محدود میکند ، اما در پارس وی پی ان سعی شده که کاربر بتواند با اتصال به فیلترشکن خریداری شده از این سایت به کلیه محتوای اینترنت بدون محدودیت تحریم دسترسی داشته باشد.

 

فیلترشکن باید تست شود.

قرار است برای خرید فیلترشکن پول پرداخت کنید. بنابراین توقع نا به جایی نیست اگر قصد داشته باشید عملکرد این فیلترشکن را تست کنید. به خوبی بررسی کنید که آیا این فیلترشکن امکان دسترسی به سایت‌های فیلترشده را فراهم می‌کند یا خیر؟ آیا به کمک این فیلترشکن می‌توانید بدون دردسر در اینستاگرام پست و یا استوری منتشر کنید یا خیر؟ آیا ویدیو‌های یوتیوب بدون مشکل پخش می‌شوند یا هزاران مشکل در این مسیر وجود دارد. از طریف تماس با پشتیبانی پارس وی پی ان پیش از خرید ، امکان تست کیفیت فیلترشکنی را که قصد خرید آن را دارید فراهم میباشد.

ضمانت بازگشت وجه

اصولا قابلیت بازگشت وجه یک اطمینان را در مشتری بابت اصالت خدمات و یا محصولات ایجاد می‌کند. درباره فروشندگان فیلترشکن نیز این قاعده صادق می‌باشد. بسیاری از ارائه کنندگان فیلترشکن این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که امکان تست و ضمانت بازگشت وجه برای مدت معین مثلا یک ماه را داشته باشید. در این صورت از فیلترشکن به خوبی استفاده کنید. درصورتی که هرگونه عیب و ایراد را در آن مشاهده کردید می‌توانید وجه خود را بازگردانید.

بهترین VPN و فیلتر شکن را از پارس وی پی ان بخواهید

اگر به دنبال بهترین وی پی ان به منظور دسترسی به محتواهای بلاک شده هستید ما درخدمت شماییم. ما اینجاییم تا مسیر شما را برای دسترسی به سایت‌ها و یا نرم‌افزار‌های فیلترشده هموار کنیم. با مناسب‌ترین قیمت‌ها می‌توانید یک فیلترشکن حرفه‌ای به خود هدیه بدهید. در این صورت خواهید دید که به خوبی فعالیت آنلاین شاپ اینستاگرامی شما و نیز فروش آن تداوم خواهد یافت. ادرس وبسایت پارس وی پی ان جهت خرید فیلترشکن parsvpn.com میباشد.