BeinCrypto با اریکا استنفورد، بنیانگذار و مدیر عامل Crypto Curry Club صحبت کرد. او درباره جامعه برای فضای ارزهای دیجیتال بحث می کند.

دنیای کریپتو هیجان انگیز است، اما درگیر شدن در آن بسیار دلهره آور است. برای تازه کارها، تلاش برای فهمیدن اینکه از کجا باید شروع کرد، می توانم طاقت فرسا باشد.

با این حال، یک مزیت قابل توجه این است که جامعه عاشق آموزش و حمایت از دیگران در این فضا است. چه آموزش به مردم در مورد خرید بیت کوین در صرافی ها و چه برنت و NFT، افرادی هستند که مایلند به شما کمک کنند. بیرون

 

برای آریکا استنفورد، ایجاد مکانی در دسترس برای دور هم جمع شدن کهنهکاران و تازه‌کارهای رمزنگاری بسیار مهم بود. برای هیچ راهی بهتر از صرف یک شام کاری بزرگ برای انجام این کار وجود ندارد.

گردآوری یک جامعه رمزنگاری از طریق کاری

استندفورد از ابتدای سال 2017 درگیر رمزنگاری شده است.

«یکی از دوستان در مورد آن به من گفت و من بسیار علاقه مند شدم. من سعی می کنم بیشتر یاد بگیرم و کمی در این مورد صحبت کنم. من فقط می‌خواستم بیشتر یاد بگیرم و با افراد بیشتر آشنا شوم، بنابراین زمان زیادی صرف خواندن همه چیز و بلعیدن همه چیز کردم.»

با این حال، هنگام تلاش برای شبکه‌سازی در رویدادها و جلسات کریپتو، با کمی مانع از آن شد.

بعد از تجربه یک رویداد شبکه ای کاملاً متفاوت در کریسمس، استنفورد با روش بهتری برای گرد هم آوردن جوامع کریپتو مطرح شد – در مورد غذا.

“من فقط راه برای ملاقات با افراد دیگر می خواستم.”

یک ملاقات برای یک رویداد شبکه املاک و مستغلات در یک رستوران هندی این ایده را به او داد. او به این فکر کرد که چگونه این کار برای جامعه کریپتو کار می کند.

«همه به یک رستوران هندی می‌روند و کمی غذا و نوشیدنی با هم تقسیم می‌شوند و دور هم جمع می‌شوند و همه چیز بسیار شاد است.»

«خیلی خوب بود زیرا همه دور میز می نشینند و مقداری غذا و نوشیدنی با هم تقسیم می کنند. شناختن افراد بسیار آسان بود زیرا باید با آنها صحبت کنید. شما نمی توانید با آنها صحبت کنید. شما باید از آنها می خواهید که از روی نان نان بگذرند. این بسیار آسان و سرگرم کننده بود. من با افراد بزرگی آشنا شدم، بنابراین فکر کردم، این دقیقاً همان چیزی است که برای فضای [کریپتو] نیاز دارد. بنابراین ایده Crypto Curry Club از آنجا شکل گرفت.» او می گوید.

چرا کریپتو به انجمن نیاز دارد

Crypto Curry Club از روزهای اولیه خود رشد کرده است. میزبان رویدادهای شبکه فناوری شماره یک بریتانیا برای بلوک چین است. برای استنفورد، این موفقیت مهم است زیرا جامعه را برای کریپتو حیاتی می‌داند.

«فکر می‌کنم عظیم است، فکر می‌کنم به تنهایی بزرگترین چیز است. این یکی از آن فضاها است، هنوز بسیار کوچک است، کاملاً جادار است، و در حال حاضر بسیار سریع است. بیش از هر بخش دیگری، به نظر می‌رسد که این صنعت بر روابط است زیرا هنوز کوچک است و در حال رشد است.»

با این حال، استنورد این را فقط یک فرصت برای کسانی که وارد این فضا می کنند نمی بینند. او همچنین آن را برای کسانی که قبلاً درگیر هستند، کلیدی می‌دانند.

ارزهای رمزنگاری شده برای هر کسی

است

به طور کلی، استنفورد از اینکه چگونه این جامعه رمزنگاری با هنجارهای موجود در جاهای دیگر سرپیچی می کند، قدردانی می کند. برای او، ساخت هر کسی برای مشارکت و کلیدی است.

«این موضوع در مورد افراد نیست که لزوماً کت و شلوار می پوشند. برخی از افرادی که موفق‌ترین هستند، طولانی‌ترین زمان را در این فضا بوده‌اند، موها را می‌شناسند باهوش‌ترین آنها هستند، کسانی که روی هیجان‌انگیزترین پروژه‌ها کار می‌کنند قدیمی‌ترین آنها هستند.”

«ممکن است آن‌ها با شلوار جین و تی شرت با بلند یا هر چیز دیگری ظاهر شوند. آنها ممکن است پسر 20 ساله‌ای باشند که بنیانگذار این استارت‌آپ باورنکردنی است که عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد، که نیازی به نشان دادن آن به دنیا ندارد. من فکر می کنم این یکی از بازترین صنایع است که تا به حال دیده ام، زیرا این موضوع در مورد مدرک دانشگاهی یا مدرسه ای که تحصیل کرده است نیست. این فقط در مورد کارهایی است که شما انجام می دهید، فقط نظر به اینکه 20 ساله هستید یا 60 ساله یا هر کدام از این موارد.”

Crytpocurrencies و شهرت کلاهبرداری آنها

کلاهبرداری های رمزنگاری همیشه یک ویژگی خبری بزرگ بوده و همچنان می زند. استنفورد کاملاً در این دنیا غوطه ور شد تا برخی از بزرگترین رسوایی ها را بیان و توضیح دهد.

مقاله دیگر :   ارزش کمپرسورهای بدون روغن

«من می گویم [کریپتو] بیشتر از سایر صنایع تحت تأثیر قرار گرفته است. من فکر می‌کنم شایان ذکر می‌کند که کلاهبرداری‌ها به کریپتو، و از زمان قفل شدن، به‌ویژه تعداد کلاهبرداری‌ها، تعداد هک‌ها، اما همچنین تعداد موارد مانند جرایم سایبری نیز وجود دارد، اشاره می‌کند. تعداد کلاهبرداری ها در هر نوع توانی به شدت افزایش یافته است.

او توضیح می دهد که این تا حدودی به دلیل فناوری بهتری است که توسط کلاهبرداران استفاده می شود. علاوه بر این، به دلیل استرس اقتصادی ناشی از همه گیری است.

در نتیجه، سودهای ارائه شده توسط قانونی ارزهای دیجیتال توسط کلاهبرداران بازی می شود برای دام انداختن افراد وارد طرح های هرمی می شوند یا پول آنها را به طور کامل می کنند.

«فکر می‌کنم به کریپتو آسیب می‌رساند، زیرا اعتماد زیادی به آن از دست داده‌ها و بسیاری از مردم پول زیادی را از دست داده‌اند. فکر می‌کنم مخصوصاً در دوره ICO، از 2016 تا 2018. نه اینکه همه پروژه‌ها کلاهبرداری با هر تعریفی از کلمه بودند، اما کلاهبرداری‌های زیادی وجود داشت و پروژه‌های شکسته‌شده بسیاری وجود داشت.

“تا جایی که می توانید بخوانید”

استنفورد توصیه هایی برای کسانی است که می خواهند در این دنیای هیجان انگیز و در عین حال پیچیده و همیشه در حال توسعه شرکت کنند.

«قطعاً می گویم تا جایی که می توانید بخوانید. واقعاً آن را احساس کنید، درک کنید که به چه چیزی نگاه کنید و با آن بازی کنید. آندریاس آنتونوپولوس کتابی نوشت. این اینترنت پول: جلد اول نام دارد. او میگوید این یک نمای کلی از بیت کوین و موارد استفاده و مزایا را نشان میدهد.

استنفورد از علاقه افراد می خواهد که از ترس این که ممکن است دیر شود و یا فرصتی را از دست بدهند، ناامید نشوند.

https://hoseinifinance.com/blog/article/

او می گوید که داشتن تجربه عملی و بازی با کم، یک تجربه عالی است. علاوه بر این، استنفورد همچنین مردم را می‌توانند تا شروع به جستجو و ساختن جوامع خود کنند.

«اگر می‌توان به هر جلسه یا رویدادی محلی مراجعه کرد، اکنون به دلیل قفل‌ها و ویروس‌ها، اما اگر جایی وجود داشته باشد که بتوان به جلسات محلی مراجعه کرد و با مردم در آن مکان صحبت کرد، با یک جامعه باورنکردنی از افراد واقعاً استفاده کرد. باهوش، باز، دوستانه و پرشور روبرو شد. واقعا خوشحالم که در مورد کریپتو با یک تازه کار صحبت می کنم،” او می گوید.