مهندسی مکانیک در آلمان از جایگاه خاصی بهره مند می‌باشه؛ به خاطر همین آلمان یکی از صنعتی‌ترین کشورای دنیاس.

شرکت‌های خودروسازی آلمانی در سراسر جهان از محبوبیت و معروفیت بالایی بهره مند هستن. شرکت‌های خودروسازی زیادی در آلمان فعالیت می‌کنن که از مهم ترین اون‌ها می‌توان به بنز، بی ام و و پورشه اشاره کرد.
اجناس این کارخانجات به اقصی نقاط دنیا صادر می‌شن.

امروزه به طور رسمی بی ام و بنز و پورشه از شرکت‌های خودروسازی محبوب در جهان به حساب می‌روند که قسمت بزرگی از نیروی کار کشور آلمان در این کارخانجات دارن کار می کنن.

کارخانجات خودروسازی آلمانی مثل بنز، بی ام و و پورشه از قطعات و لوازم با کیفیتی واسه تولید خودروهای خود استفاده می‌کنه. از طرفی این کارخانجات علاوه بر تولید خودروهای آلمانی، لوازم یدکی اون‌‌ها رو هم عرضه می‌کنن. لوازم یدکی بنز، بی ام و پورشه به وسیله کارخانجات اصلی یا نمایندگی‌های اونا تولید شده و به سراسر دنیا صادر می‌شه.

از طرفی به دلیل ارزش و قیمت خودروهای آلمانی لوازم یدکی اون‌ها هم از هزینه و تعرفه بالایی بهره مند هستن؛ پس بعضی از تولید کنندگان لوازم یدکی تقلبی این شرکت‌ها رو تولید کرده و اون‌ها رو به جای لوازم یدکی اصلی عرضه می‌کنن تا بتونن به سود خوبی برسن.

لوازم یدکی تقلبی خودروهای آلمانی چه ویژگی‌هایی دارن

به کار گیری لوازم یدکی بنز، بی ام و و پورشه تقلبی نه فقط باعث بهوبد کارکرد خودرو و رفع مشکلات اون نمی‌شه؛ بلکه در کارکرد دیگه قطعات و اجزای خودرو هم مشکل وارد می‌کنن. لوازم یدکی تقلبی از مواد اولیه بی کیفیت تولید شده و هدف از ساخت اون سود جوییه پس نمی‌تونه گزینه مناسبی واسه برطرف کردن ایراد و مشکلات فنی خودروهای بنز و بی ام و و پورشه باشه. به خاطر همین دارندگان خودرو باید آخر تلاش خود رو کنن تا لوازم یدکی اصل و اورجینال رو جفت و جور کنن. هم اینکه یکی دیگه از نکاتی که در مورد خرید لوازم یدکی اهمیت زیادی داره؛ تعلق داشتن لوازم یدکی به کارخانه اصلی یا کشورای و نمایندگی‌های معتبر اون هستش.

نکاتی درباره جفت و جور لوازم یدکی اصل و اورجینال خودروهای آلمانی

تا به این جا با مشکلات لوازم یدکی‌ پورشه، بی ام و و بنز تقلبی آشنا شده ایم. از اون‌جایی که تولید کنندگان لوازم یدکی اصل و اورجینال خودروهای از قطعات و مواد اولیه گران و با ارزش واسه تولید قطعات خود استفاده می‌کنن و به کار گیری اون‌ها واسه تولید کنندگان لوازم یدکی تقلبی صرف نداره؛ اون‌ها از مواد اولیه بی کیفیت استفاده می‌کنن. به خاطر همین لوازم یدکی بنز، بی ام و پورشه تقلبی با دقت و تمرکز بالا قابل تشخیص هستن چون که از کیفیت قطعات اصلی بهره مند نیستد. واسه تشخیص لوازم یدکی اصل از لوازم یدکی تقلبی بهتره به نکاتی توجه کنین :

مقاله دیگر :   رونمایی از مدل مفهومی «جف بیزوس» برای ساخت جوامع خودمحور و خودکفا در فضا

 

 

 

فروشگاه لوازم یدکی

 

امروزه فروشگاه زیادی وجود دارن که لوازم یدکی بی ام و، بنز و پورشه رو عرضه می‌کنن. واسه خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال خودروهای آلمانی بهتر از فروشگاه‌های انحصاری این برند خرید کنین. در سراسر دنیا نه فقط ایران فروشگاه‌هایی وجود دارن که لوازم یدکی خودروهای آلمانی رو به طور تخصصی عرضه می‌کنن.  مراجعه و خرید از این فروشگاه‌ها باعث شده تا دارندگان خودورهای آلمانی که اطلاعات و آشنایی کمی با لوازم یدکی دارن با اطمینان بیشتری لوازم یدکی رو جفت و جور کنن.

 

تحقیق درباره بار کد

 

روی جعبه بیشتر لوازم یدکی‌ها بارکد هست.

اگه لوازم یدکی اصل و اورجینال باید وقتی که بار کد قطعه رو در موتورهای جست و جو مانند گوگل سرچ می‌کنین تموم مشخصات قطعه هست؛ اما وقتی که لوازم یدکی تقلبی باشه با وارد کردن اطلاعات اون در موتورهای جست و جو به نتیجه‌ای نمی رسه. یکی دیگه از نکاتی که در خرید لوازم یدکی باید به اون توجه شه.
نوع پرچکاری و جوشکاری قطعاته. در کارخانجات اصلی لوازم یدکی با بهترین امکانات پرچکاری و جوشکاری شده به خاطر همین از دقت و نظم بالایی بهره مند هستن؛ در حالی که در لوازم یدکی‌های تقلبی با دقت بالا جوشکاری و پرچکاری نشده ان و توجه به این نکته می‌تونه کمک زیادی به افراد واسه خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال کنه.

این مقاله به وسیله واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌ورداری از اون با ذکر منبع بلامانعه.